Samaan  paikkaan tämä kaikki nyt sitten loppukin, mistä alkoi =(

Olen laiminlyönyt blogiani olan takaa ja tahallaan. En ole pystynyt tulla tänne ja kertoa, että kaikki se, mitä mun ja herra Facebookin välillä ikinä olikaan on nyt haudattu ja pian kuopattu.

On hän silloin tällöin heittänyt kommentin tai huudellut chatissa..... mutta, kun olen yrittänyt jatkaa juttua hän ei ole vastannukkaan enää takaisin, vaikka onkin notkunut naamakirjassa tyyliin seuraavat 7tuntia. En tiedä, missä meni vikaan..... Ehkä vain en yksinkertaisesti ollut ilo silmälle... Jos ei kiinnosta, ni sit ei kiinnosta!

Mä olen luovuttanut =( Haikein mielin muistelen kesää ja en edes ala lukea blogiani alusta!!! Älä yllytä! Sekään ei paranna asiaa yhtään sen kummemmin, kun paras ystäväni soittaa vain kertoakseen, että herra Facebook on tykännyt hänen profiilikuvastaan. Heitä vain merisuolat haavoille, senkin narttu!

Mun huulet painuvat vaiston varaisesti MITÄ VITTUA???? Nyt se munapää on käynyt tykkäämässä valokuvakansiosta "koti <3". Johan on ihmeellinen apina! Mun pitäs vissiin vinkua ja marista enemmän täällä, ni saattaisin saada haluamani huomion!