Mä olen totaalisesti menettämässä otettani!!!!

Lähetin yöllä, yövuoron päätteeksi herra Facebookin sivulle linkin, jota olin suunnitellut jo pitkään. Minulla soitti herätyskellok!in sen takia, että ehtisin olla aamusta samaan aikaan naamakirjassa.

Herra Facebook oli sivuuttanut koko linkin! Ei kommenttia eikä tykkäämistä! Pukannut hän oli  kylläkin. Se vain ei tunnu auttavan tällä hetkellä! Nämä naamakirjan aiheuttamat tempaukset eivät todellakaan tee hyvää mielenterveydelleni! Olen ollut vajaa puoli tuntia tästä päivästä herellä ja nyt jo toivon etten olisi edes herännyt ja kirjautunut naamakirjaan.

Mikä herra facebookilla oikein on? Olisi niin hienoa yrittää jutella hänen kanssaa..................... taitaa tulevat treffit täyttää pienen maskuliinisen mielen.......

MUUTTASIT TAKAISIN TÄNNE!

Im slipping away! =(