Riidasta oli joten kuten selvitty. Kihlattuni mielestä kaiken pitäisi palautua ennalleen sormia napsauttamalla. Ei se aina mene  niin kuin elokuvissa.

Minä tarvitsin aikaa sulatteluun ja palautumiseen. Minua syyttettiin teoista, jotka olin juoninut kihlattuni selän takana. Minua pidettiin halpana lumppuna ja helppona nakkina, joka lähtee jokaisen mukaan. En arvostanut sormustani enkä halunnut tuoda julki mitään suhteestani.

Tuon syyttelyn jälkeen minua ei kiinnostanut heittäytyä syleilyihin ja jäädä vuoteeseen halimaan ja hellimään. Osaltaanhan epävarmuus ja syyttely piti paikkaansa. Minä olin ihastunut toiseen. Pidin sitä kuitenkin loukkaavana sen takia, kun mitään ei ole tapahtunut ja naamakirjastani ei saa irti mitää vaikka vääntäisi jokaisen asian ihan päälaelleen.

Lämmin vesi turrutti ja tuoksuva kylpyvaahto helli herkkää ihoani. Annoin hiljaisuuden täyttää pienen kylpyhuoneen. Olin edelleen humaltuneena keskustelustani herra Facebookin kanssa.

Aamupäivällä elokuvan aikana hän oli pyytänyt minua katsomaan uusimpia kuvapäivityksiään. Sydän jyskytti rinnassa huomatessani facebookin välilehdessä kirjoituksen; New message from .............. "  Lupasin katsoa kuvat tarkemmin, kun löytäisin siihen sopivan raon. Tarvitsin erityisen hetken vuodakseni surffata hänen sivuilleen.

Tuntia myöhemmin selasin tuoreita kuvia hänestä. Miten haluttavan, seksikkään, houkuttelevan ja syötävän näköinen hän olikaan! Mielikuvitus pääsi valloilleen ja ehdin tehdä hänen kanssaan ties mitä julkaisukelvottomia asioita. Palauduttuani "normaalille" tasolle lähetin hänelle yksityisviestin, joka venyi 40minuutin mittaiseksi tennisotteluksi.

Olisin halunnut sanoa hänelle vaikka ja mitä. Kysyä yhtä sun toista ja paljastaa vähän sitä sun tätä... Olin umpikujassa tunteitteni kanssa. Perkeleen kilometrit, suhdesolmut, sormus, facebook ja ennen kaikkea tämä ihastuminen!

Kihlattuni lähti.... Hiljaista....