Huomenta!

Uusi viikko ja uudet kujeet ;)

Kuuntelen sydäntä särkevää vieraskielistä rakkauslaulua. Vaikka en ymmärrä sanoista juurikaan mitään, laulun melodia saa minut vapisemaan ja nostaa pintaa tunteita, joita olen koittanut hukuttaa keittiön tiskialtaaseen. Kappale soi uudelleen ja uudelleen....

Kiskoin sormuksen irti sormestani. Se puristi, ahdisti ja muistutti häpeästä. Minä en edes ollut sormukseni arvoinen! Sormus tuijotti loukkaantuneesti minua pöydältä...

Muistan kuinka onnellinen aikoinaan olin, kun poikakaverini ojensi sormusrasian minulle. Kaipaan sitä tunnetta. Kaipaan sitä ylpeyden aihetta, kaipaan olla kihloissa. Kaipaan tunnetta olla rakastunut kihlattuuni.... surullista....

Musta kahvi vie ajatuksiani hetkeksi takaisin pimentoon.

 

Avasin facebookin. Pokes; Herra Facebook - poke back