Shokki meinas viedä jalat, kun näin NOTIFICATIONIN herra Facebookilta! Kato kato!!!! Nettilasku on siis maksettu ajallaan, kerta internet pelittää, hän ei ole unohtanut salasanaansa naamakirjaan ja hän siis muistaa olemassaoloni! Hän oli tykännyt valokuvastani. Ei tosin minua esittävästä, vaan eräästä kuvasta, jonka olin lisännyt valokuviini.

Hän oli joko löytänyt kuvan selaamalla etusivuaan viikon alaspäin TAI menemällä varta vasten MINUN profiiliin =D whatcha gonna be? Häntä siis kiinnosti, mitä minä olin naamakirjassa tehnyt sen ajan, kun hän oli ollut teillä tuntemattomilla. MAHTAVAA!!!

Toinen asia, joka ihmetytti oli hänen ystävälisäyksensä! Olin lähettänyt kaveripyynnön eräällä pojalle, joka työskentelee samassa työpaikassa kanssani ja tämän sivuilta huomasin, että herra Facebook oli lisännyt hänet ystäväkseen myös. Oli todella hämmästyttävää nähdä minun ja herra Facebookin nimet peräkkäin, samassa lausessa tyyliin "työkaveri is now friend with mun nimi and herra Facebook" aika outo lisäys.... ??

Nyt oli ihan kiva fiilis! Töissä oli kivaa. Rankkaa mutta mieli oli korkeella =) kerrankin yövuorossa!

Mä voisin napata mun nallen kainaloon ja tehdä treffit herra Facebookin kanssa. Unessani me kuitenkin nähdään ja seikkaillaan mun fantasiassa kielletty hedelmä makeasti huulillamme.

Kauniita unia!