Herra Facebook saapui kotikaupunkiinsa lauantaina. Olimme jutelleet lauantaiaamuna chatissa ja hän kertoi, miten oli kadottanut lompakkonsa ja junalippunsa. Hän kertoi olevansa jonkun naisen asunnossa.... pikkusen silmissä kirveli, kun luin hänen kirjoituksen, mutta ehkä kuitenkin parempi sisällä juttelemassa minulle kuin ulkona ilman takkia.  Ihme sählääjä! Minä tietysti olin huolissani, että kuinka hän nyt pääsisi kotiin...

Illalla minun jäädessä yksin kotiin, rohkaisin mieleni ja tekstasin hänelle. Halusin tietää, että hän oli kunnossa! Minä sain vastauksen viestiini.. Hän oli tulossa. Bileet alkakoot! Olin onneni kukkuloilla. Ensinäkin siitä, että hän oli kunnossa ja toiseksi näkisimme pian.

Sunnuntaina juttelimme useaan otteeseen. Hänen aloitteesta. Olin pakahtua innosta. Olisi tehnyt mieli huutaa; OLET IHANA! Juteltuamme aikamme hän kysyi, jos voisi soittaa minulle ja me juttelimme pitkän tovin. Oli ihana kuulla hänen äänensä. Hän mainitsi, että oli istunut iltaa yhteisen kaverimme luona.

Savu nousi korvista! Miksei ystäväni ollut maininnut asiasta minulle?? Niin otin kännykkäni jälleen käteen ja soitin tälle. Ystävä puolusti informaatiokatkosta kysymällä, että olikohan herra Facebook kertonut nyt aivan kaiken? En ymmärtänyt,,,,

Ystäväni kertoi, että mies oli raahannut mukaansa naisen, jonka asuntoon hän oli paennut talven kylmiä viimoja. Olin ällistynyt! Mies ei ollut sanallakaan maininnut minulle mitään naisesta ja oli kertonut viikonlopun tapahtumat MINÄ-muodossa. He olivat ystäväni mukaan lähteneet taksilla yhdessä, vaikka mies väitti minulle lähteneen yksin. Miksi hän piilotteli ystäväänsä?

Ystäväni oli tentannut tämän hongan kolistan ja hänet oli vakuutettu, ettei mitään juttua ollut. He olivat vain kavereita..

Mies on omien sanojensa mukaan lähdössä takaisin naisen kotikaupunkiin eikä jäisi viikonlopuksi... Olin tyrmistynyt! Me emme olleet ehtineet vielä nähdä!! Halusin nähdä hänet!!!! Puhelussaan hän käski minun ilmoittaa, kun olen menossa ystävälleni kahville... katotaan nyt onnistuuko minun nähdä herra Facebookia tämänkään vierailun aikana?

Ihanaa on, että hän on soittanut minulle kaksi kertaa peräkkäin, kun hän on ollut kotonaan käymässä <3

OLET IHANA!!!!!!!