Mistä nyt tuulee?! Mitä sinä nyt meinaat? Älä tee tätä!!! Pyydän. Minä tarvin tämän kaiken!!

Valvoin väsyneenä yövuoron jälkeen pävitellen tilaani suoraan herra Facebookille. Istuin pimeässä huoneessa ja kuuntelin kesäisiä kappaleita, joita linkitin sivulleni.

Pari päivää sitten olin pyytänyt saada nähdä kuvia herra Facebookin kalliista asunnosta ja hän oli yllättäen filmannut kahden minuutin pätkän kodistaan ja ladannut sen sivuilleen. Olin otettu... Tuntui, kuin se olisi tullut suoraan minulle.

Sodittiin pukkimisilla jälleen mustelmille asti. Seittemännen pukkasun jälkeen menin laskuissa sekaisin. Hihkuin ilosta ja onnesta ja kaiken maailman tunteista.

Tänä aamuna avasin koneen ja kiirehdin kiireen vilkaan naamakirjaan. Ei pukkasua ja kauhukseni huomasin, että herra Facebook oli poistanut pitkäaikaisen pukkaisun =o Miksi?!  Ei kai herra Facebook ollut tulkinnut statuksiani väärin? vai enkö tosiaan kiinnosta häntään minkään vertaa?? Miksen minä koskaan saanut sitä, josta olin tosissani kiinnostunnut?

Minulla on tuskainen olo. Miksi hän haluaa päättää sen, mikä ei ole edes vielä kunnolla alkanut? Taas mietin, että tässäkö tämä nyt oli?

En kirjota hänelle enää mitään. En tykkää yhdestäkään tilapäivityksestä enkä aloita uutta pukkaussotaa! Juuri nyt inhoon vielä enemmän kaverini tempausta. Jos hän olisi katsonut minun kanssani lauantai-illan loppuun, minulla saattaisi olla nyt muutakin kuin vain kadotettu pukkaus, jonka perään itken =(