Herra Facebook on jälleen kerran muuttanut sivuiltani jonnekkiin kämäseen yksiöön, missä nähtävästi viihtyy paremmin yksikseen. Taas on mennyt muutama pitkä päivä... tunti ettei hänestä ole juurikaan kuullut =/

Päivityksiensä mukaan koulussa on mennyt hyvin ja sitä juhlistetaan tänä iltana saaren yöelämässä. Parhaan ystäväni kanssa herra Facebook oli viettänyt muutaman tykkäämisen ja kommentin verran aikaa aamusta. Silloin, kun minä olin vetänyt vielä sikeitä ja tasoittanut yövuorojen tuomia univelkoja. Ei herunnut minulle edes rippeitä!

Herra Facebook hyppäsi onlineen.... ja takaisin offline.... minulla ei ole ollut pokkaa kirjoittaa hänelle mitään sen jälkeen, kun lähetin sen tekstiviestin, johon hän ei koskaan vastannut ja kun erehdyin kirjoittamaan hänelle chattiin, hän hyppäsikin offline... en tiedä tosiaan pomppasiko hän sinne, koska näki minun nimeni hyppäävän keskusteluruudusta, vai oliko hän mennyt jo offlineen kun aloin kirjottamaan hänelle ja naamakirja vain jätätti minuuteissa???

Herra Facebook on online..... en uskalla sanoa hänelle vieläkään mitään................. sydän alkoi takoa.... vieläkin online..... hiljaista.... ei elonmerkkejä tänne suunnalle.... ei mitään.......YES YES YES!!!!!!! se tykkää mun statuksesta!!!!!!!!!! =D yes yes yes kirjotin kommenttia takas... katotaan tuleeko mitää vastausta =D vielä ei kuulu mitään.... onkohan se sammunu? nukkuu pää näppäimistöllä? kuola poskella??

Hiljasta...... ei mitään..... keskustelu on kuitenkin vihreällä, että jonkunhan kanssa se puhuu...... KENEN KANSSA SE JUTTELEE???? Kovin on hiljasta... laitoin uuden statuksen jossa toivotin myös hänen äidinkielellään öitä.....  ei jumalauta!!! aina vaan vihreällä!!! mahtaa olla hyvä juttutuokio menossa! =( kun mäkin oisin täällä...!!!!

jaaaa offline =( on se etävä.....