Facebook on ollut hiljainen yli kaksi päivää!! Tuntuu, etten tiedä mitään herra Facebookista ja, että olen vasten tahtoani heitetty kauksi hänen elämästään. Mielestäni tämä  nyt on aivan liian julmaa! Miten hän voi noin radikaalisti hävittää minut pois.

Miksi? Ymmärtäisin, jos olisin tehnyt hänelle jotain. Minä olen ainoastaan yrittänyt antaa hänelle kuvaa, että olen täällä jos hän minua tarvii. Hänen peräänsä ei kovin moni huutele enää. MInä olen yksi niistä harvoista, jotka vaivautuvat kirjoittamaan hänelle ja kyselemään kuulumisia. Tässäkö on kiitos?

Mä haluaisin ulos tästä surullisesta tarinasta, joka ei näyttänyt loppuvan hyvin. Mä en jaksanut enää murehtia, jäädä toiseksi ja kilpailla. Sä olit haaste, josta tykkäsin ja piristit kummasti harmaita, työntäyteisiä arkipäiviä. Ilmakin tuntui erilaiselta ilman sinua... Miten kaikki tuntuinkaan juuri nyt niin lopulliselta??