Huomenta!

Eilinen oli jotenkin niin täynnä actionia etten ehtinyt päivittää asioita ihan tilanteiden ollessa päällä.

Räjähdin sitten parhaalle ystävälleni. Hän on mielestäni pitänyt hiukan liian läheisiä naamakirjavälejä herra Facebookin kanssa. Suoraan sanoen vitutti, että he juttelevat ja naureskelevat keskenään ja herra vittupää kirjoittaa ystävälleni heti aamusta. He vaihtelevat tykkäämisiä ja kommentteja ja mitä minä saan? EN NIIN MITÄÄN! Joka kerta, kun kommentoin herra Facebookin statusta, hän sivuutti juttuni ja vastas jollekki muulle, joka sattui kommentoimaan samaa päivitystä.

Ja paras ystäväni kehräsi. Hän on sitten niin täynnä itseään, kun vaan saa miehen huomiota. Hän ihastuu ensimmäiseen, joka kehuu hänen silmiään tai osoittaa kiinnostusta 5min kauemmin. Maailma pöyrii hänen ympärillään... Joten me vaihdoimme muutaman tiukan kommentin.

Sitten herra Facebook heräsi. Heräsikö siksi, että muita ei ollut online tilassa sillä hetkellä minun lisäkseni vai mikä tuli, mutta ei se minua haitannut. Ihan sama, vaikka olisin ollut jälleen se plan B! Minä ainakin sain hänen jakamattoman huomion ja seinäni on jälleen täynnä hänen hyvän aamun toivotuksia, tykkäämisiä, kiusottelevia kommentteja.

Viimeisin kommentti tuli häneltä noin 10min sitten =)

Hänellä on joku bileputki päällä ja alottanu ankaran bailaamisen perjantaina neljän aikaan iltapäivällä ja sänkyä ei ole nähnytkään sen jälkeen.... Minä voisin ihan ilomielin näyttää, missä on muhkean pehmeä ( YES!!! notification herra facebookilta!!!) parisänky satiinilakanoineen ;)

"Mut jos sallit mun tulla sun elämään, ei kumpikaan meistä kuole ikävään.... "